A manikurkeszlet.hu. a felhasználói élmény javítása és a webáruház fejlesztése érdekében cookie-kat használ.
A cookie-król bővebben az Adatvédelmi tájékoztatóban olvashat.
Termékek Menü
   
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSzF

ÁSzF

Általános szerződési feltételek (ÁSzF)

A jelen ÁSzF tartalmazza a Manikürkészlet Webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

1. A Szolgáltató

www.manikurkeszlet.hu Webáruház üzemeltetője a BA-FOOD Kft.  

Cégnév: BA-FOOD Kft

Székhely címe: 2017 Pócsmegyer, Akácos utca 7.

Cégjegyzékszám:  13-09-196981

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Statisztikai számjel: 14898170-4619-113-01

Adószám: 14898170-2-13

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-85959/2015

Bankszámlaszám : 16200223-10065440

 

Az ügyfélszolgálat adatai:

Telefon: 06 70 617 1897

E-mail: info[kukac]manikurkeszlet[pont]hu

 

2. A szolgáltatás igénybevétele

2.1 A Manikürkészlet Webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció.

2.2 A Felhasználó a regisztrációval, illetve a szolgáltatás igénybevételével elfogadja a jelen ÁSzF rendelkezéseit. Megrendeléskor az ÁSzF elfogadását a véglegesítés előtt az oldal alján található jelölőnégyzet kiválasztásával meg kell erősíteni. Az ÁSzF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSzF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Felhasználó között. Amennyiben a Felhasználó az ÁSzF feltételeit nem fogadja el, úgy nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

2.3 A Webáruházban történő vásárlásra jogosult személyek köre:

                - aki saját nevében regisztrál, valós adatainak megadásával,

                - aki vagy betöltötte 18. életévét, és cselekvőképessége nem korlátozott, vagy

                - 14. életévét betöltötte és saját keresménnyel rendelkezik, vagy

                - jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli szervezet meghatalmazott képviselőjeként jár el.

2.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy valótlan adatokkal regisztráló felhasználók hozzáférését korlátozza, illetve megtagadja a szolgáltatás használatát.

2.5. A Felhasználó a regisztrációkor megadott adataiban történő változást haladéktalanul köteles felhasználói fiókjában érvényesíteni. Amennyiben a Felhasználó a megadott adatok alapján nem érhető el, a Szolgáltató jogosult a Felhasználó hozzáférését korlátozni. A regisztrációs adatok Felhasználó által történt megváltoztatásából eredő semminemű kárért, hibáért nem terheli felelősség a Szolgáltatót.

2.6. Amennyiben a Felhasználó elveszíti vagy elfelejti a belépési adatait, illetve azok a Szolgáltatónak fel nem róható okból illetéktelenek számára hozzáférhetővé válinak, az ebből adódó károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

 

3. A megrendelés menete

3.1. A Webáruház használatához nem szükséges regisztráció. Amennyiben regisztrálni szeretne, a regisztráció menete a következő: a főoldal tetején található „Regisztráció” linkre kattintva az áruház regisztrációs oldala jön elő, melyen a személyes adatok (vezetéknév, keresztnév, email cím, értesítési telefonszám, jelszó) valamint a számlázási és szállítási adatok megadásával történik a regisztráció. A sikeres regisztrációt a webáruház felületén és a megadott e-mail címre küldött e-mailben is megerősítjük.  A regisztráció, illetve regisztráció nélküli vásárlás során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat a kiszállítást végző partnerünk kivételével harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk ki.   

3.2. A kiválasztott termékek kosárba helyezése a „Kosárba” feliratú gombra kattintással történik.

3.3. A kosár megnyitása a kosárban lévő termékek alatti „Megtekintés” gombbal történhet. A kosárba belépve módosítható az egyes termékek mennyisége, illetve törölhetők termékek.

3.4. A kosárba helyezett termékek megrendelése a „Pénztár” gombra kattintással történik.

Első lépésként amennyiben még nem jelentkezett be, itt megteheti. Amennyiben regisztráció nélkül kíván vásárolni, ezt is itt választhatja ki.
Második lépéskésként lehetősége van személyes adatainak ellenőrzésére és szükség esetén módosítására, illetve a számlázási és szállítási cím kiválasztására, vagy új hozzáadására. Regisztráció nélküli vásárlás esetén itt kell megadnia a számlázási és szállítási adatait.
Harmadik lépésben választhatja ki az Ön számára legkedvezőbb szállítási módot, melyek a következők lehetnek:
- házhozszállítás GLS futárszolgálattal
- személyes átvétel GLS CSomogponton, FoxPost csomagautomatánál. (Az átvevőhelyek listáját az átvételi mód kiválasztásakor tudja megtekinteni, és az Önnek legmegfelelőbb helyet kiválasztani.)
Negyedik lépésben kiválaszthatja az Ön számára megfelelő fizetési módot: banki előre utalás, utánvét, fizetés az átvevő helyen készpénzzel vagy bankkártyával. A szállítási mód kiválasztásakor mindig láthatók a lehetséges fizetési módok.
Ötödik lépésben a véglegesítés előtt még egyszer átnézheti a megrendelés tartalmát, a szállítási költséget, az átvétel módját és helyét. Itt lehetősége van a megrendeléssel, szállítással kapcsolatos egyéb információt, kérést megadni (pl. annak a személynek a nevét, aki Ön helyett átveheti a küldeményt). A rendelés leadásához el kell fogadnia a jelen ÁSzF-et a „Megjegyzés” mező alatt jobboldalt található jelölőnégyzetbe kattintással. 

3.5. A megrendelés elküldése a „Megrendelés” gombra kattintással történik. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gombra való kattintás előtt bármikor lehetősége van.

3.6. A megrendelés beérkezéséről a rendszer automatikusan visszaigazolást küld a Felhasználó által megadott e-mail címre. Ez az e-mail nem minősül Felhasználó és a Szolgáltató között létrejött szerződésnek, kizárólag a rendelési igény regisztrációjának tényét rögzíti. Amennyiben a megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mail 48 órán belül nem érkezik meg Megrendelőhöz, úgy a Megrendelő ajánlati kötöttsége megszűnik.   

 

4. Az adásvételi szerződés létrejötte

4.1. A Szolgáltató a megrendelés elfogadását 48 órán belül e-mailben visszaigazolja, a szállítási határidő megjelölésével. Amennyiben a megrendelt termék(ek) elérhetősége, vagy bármely paramétere megváltozott, arról tájékoztatja a Felhasználót, aki a friss információk birtokában eldöntheti, hogy ajánlatát fenntartja-e, vagy eláll a vásárlástól. Ha a Szolgáltató visszaigazolja a megrendelést, illetve változás esetén a Felhasználó elfogadja a Szolgáltató módosított ajánlatát, adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között. A visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítás módját és díját, a termékmegnevezést és a darabszámot, valamint a Felhasználó / Megrendelő adatait. Amennyiben a megrendelés elfogadását visszaigazoló e-mail a Felhasználóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni.  

4.2. A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra a Magyarországon érvényes jog az irányadó. A szerződésre a jelen ÁSzF rendelkezései vonatkoznak.

4.3. A szerződés nyelve magyar, a Szolgáltató nem tárolja, iktatásra nem kerül, így később nem visszakereshető. 

 

5. A termék lényeges tulajdonságai

5.1 Az egyes termékek lényeges tulajdonságai a termékek bemutató oldalán találhatók. Amennyiben a termék a leírásban közölteknél kedvezőbb tulajdonságokkal rendelkezik, az szerződésszerű teljesítésnek minősül.

5.2 A Manikürkészlet Webáruház üzemeltetője minden tőle telhetőt megtesz a feltüntetett adatok és leírások pontosságáért, azonban – tekintettel arra, hogy ezeket a forgalmazók bocsájtják rendelkezésére – nem vállal felelősséget az esetleges hibákért, elírásokért.

5.3. A Webáruházban található termékfotók színben nem minden esetben egyeznek meg pontosan a valódi termékkel. Megrendeléskor kérjük, ezt vegyék figyelembe.

 

6. Árak

6.1. A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. Az árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségét.

6.2. A Webáruházban kapható termékek egy részéből a Szolgáltató nem rendelkezik készlettel. Ezeket a termékeket megrendelésre szerzi be, így előfordulhat, hogy egyes termékek ára és/vagy elérhetősége változik. Amennyiben valamely termék ára a Webáruházban feltüntetett árhoz képest változott, a Szolgáltató minden esetben értesíti erről a Megrendelőt, aki az új ár ismeretében eldöntheti, hogy a vételi ajánlatát fenntartja-e.

6.3. A Szolgáltató minden igyekezete ellenére előfordulhat, hogy hibás ár kerül a terméklapra. Ez lehet nyilvánvalóan hibás „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár, illetve a termék közismert, általánosan elfogadott, „reális” árától jelentősen eltérő ár. Ilyen esetben a Szolgáltató felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó eldöntheti, kívánja-e megvásárolni a terméket.

 

7. Megrendelések átvétele

7.1. A Szolgáltató átlagosan a rendelés leadását követő 2-7 munkanapra vállalja a megrendelt termékek kiszállítását. A készleten lévő termékek esetében a megrendelt termékeket a megrendelés beérkezését követő munkanapon átadja a szállítást végző logisztikai partnerének. Azon termékeket, melyek nincsenek készleten, a Szolgáltató az áru beérkezését követő munkanapon adja át logisztikai partnerének. A szállítási határidő tájékoztató jellegű, a megrendelt termék(ek) beérkezéséről  minden esetben külön értesítést küldünk.

7.2. A megrendelések teljesítésének módja:
- GLS futárszolgálattal
- GLS Csomagponton
- FoxPost csomagautomata

7.3. A megrendelt termékek személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség.

7.4. Házhozszállítást kizárólag Magyarország területére vállalunk. A házhozszállítást a GLS futárszolgálat munkatársai végzik hétköznapokon 8-17 óra között. A kiszállítás díja az ország egész területén bruttó 1310 Ft, 20000 Ft feletti megrendelés estén díjtalan. Futárszolgálattal történő kiszállításhoz kérjük olyan címet megadni, ahol a megadott intervallumban át tudják venni a küldeményt. A csomag feladásakor a GLS futárszolgálat e-mailben értesíti a Megrendelőt, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a Megrendelő, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
 A GLS SMS-ben tájékoztatja a Megrendelőt a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét, az utánvét összegét és a futár Elérhetőségét. Amennyiben a futár nem talál a megadott címen átvevőt, a csomag kézbesítését másnap ismét megkísérli. A sikertelen kiszállítási kísérletek után a csomag a Szolgáltatóhoz visszaküldésre kerül. A megrendelés újraküldése kizárólag a vételár és a kiszállítási díj előzetes átutalása ellenében történhet.

7.5. Átvétel GLS Csomagponton - 270 településen több mint 650 átvevőhely. A megrendelt csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontba a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják ki, ahol a Megrendelő átveheti a megrendelt árut. A kiszállítás díja az ország egész területén bruttó 1310 Ft, 20000 Ft feletti megrendelés estén díjtalan. A címzettnek a futárszolgálat SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállította a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van. GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles.

7.6. Átvétel FoxPost Csomagautomatánál. Országszerte több tucat átvételi lehetőség a bevásárló központokban, azok nyitvatartási idejében. A szállítási mód kijelölésekor megjelenő listából kiválaszthatod a megfelelő átvételi pontot. Csomagodat 3 napig van lehetőséged átvenni. Az átvételhez az átvevő telefonszáma és az SMS-ben kapott kód szükséges. A FoxPost automatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség, készpénzes fizetésre nincs! Az FoxPost automatára szállítás díj 977 Ft, 11000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. 

7.7. A csomag átvételekor mindig ellenőrizze annak épségét!. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni és arról a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni kell. Amennyiben a Megrendelő elmulasztja ezen kötelességét, a Szolgáltató kizárja a szállítási sérülésekkel kapcsolatos felelősségét.

7.8. Az át nem vett megrendelések újraküldése, illetve át nem vett megrendelést követően új rendelés teljesítése csak akkor áll Szolgáltató módjában, ha a vételárat és a kiszállítási díjat előzetesen a Megrendelő átutalással teljesíti.
Sikertelen kézbesítés esetén az oda-vissza szállítás díját jogunkban áll áthárítani 
a Megrendelőre!

 

8. Lehetséges fizetési módok

1. Banki előreutalás

2. Készpénzzel a futárnál (utánvét)

3. Készpénzzel vagy bankkártyával az átvételi ponton

A Szolgáltató az áru teljes vételárának kiegyenlítéséig fenntartja az áru tulajdonjogát.

 

9. Elállási jog

9.1. A Megrendelő 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

9.2. Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni  postán vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: BA-Food Kft, 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 45-49. 17. épület fsz. 133. email: info@manikurkeszlet.hu. 

A Megrendelő  határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

9.3. Az elállás joga kozmetikum és kozmetikai készülék (borotva, szőrtelenítő készülék, manikür eszközök, stb.) esetében higiéniai okokból kizárólag bontatlan és sértetlen csomagolású termék esetében érvényesíthető. 

9.4. Az elállás/felmondás joghatásai: ha a Megrendelő eláll ettől a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék vételárát a szállítási és egyéb járulékos költségek nélkül. Visszatérítéskor a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli. A Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapja, vagy a Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Megrendelő köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 5 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Személyes átvétel és fizetés esetén az adásvételi szerződés nem minősül távollévők között létrejött szerződésnek, mivel a Vevőnek lehetősége van az árut megtekinteni, kérdéseit feltenni és a termék paramétereiről meggyőződni.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

10. Felelősség

10.1. Általános rendelkezések: a Vevőnek kizárólag abban az esetben van joga kártérítést követelni, amennyiben az a

                a. termékfelelősség körébe tartozó életet, testi épséget, egészséget ért károkozás, vagy

                b. a Szolgáltató részéről történt szándékos vagy súlyos hanyagságból történt kötelezettségszegésen alapul.

10.2. Hibás adatok: A Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal a Megrendelő által pontatlanul, vagy hibásan megadott adatok miatt bekövetkezett késedelmes szállítás vagy egyéb probléma miatt.

10.3. Hiányzó használati utasítás: Amennyiben a Megrendelő a megvásárolt termékhez nem kapott magyar nyelvű leírást és használati utasítást, azt használat előtt köteles jelezni a Szolgáltatónak, aki ezeket haladéktalanul megküldi a Vásárló részére. Amennyiben a vásárló a terméket a használati útmutató hiányában használatba veszi, a használatból eredő kárért és hibáért a Szolgáltató a felelősségét kizárja.

10.4. Honlap: A Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltató honlapját kizárólag saját felelősségére használja. A Szolgáltató a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért semminemű felelősséget nem vállal, kivéve a szándékosan, súlyos gondatlanságból vagy bűncselekménnyel okozott, életet, testi épséget, egészséget károsító szerződésszegésért való felelősséget.

10.5. Linkek: A Szolgáltató weboldalain található linkek más szolgáltatók weboldalaira mutathatnak. A Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal ezen weboldalakon elhelyezett tartalmakért, más szolgáltatók tevékenységéért és az adatvédelmi megfelelőségéért.

10.6. Az oldalon elhelyezett reklámokért a Szolgáltató a jogszabályban meghatározott kivételeken túl semmilyen felelősséggel sem tartozik. A reklámok megfelelőségéért és tartalmáért az felel, akinek az érdekében megjelentek.

 

11. Jótállás, szavatosság

11.1. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

11.2. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

11.3. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató illetve beszállító partnerének raktárában rendelkezésre áll). 3 napon túli bejelentés esetén a Szolgáltató arra törekszik, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül megtörténjen. A Vevő kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

11.4. Személyes bejelentés

A Vásárló előzetesen egyeztetett időpontban bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (1134 Budapest, Kassák Lajos utca 45-49, 17. lh. fszt. 133.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a Vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását,

- a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

- a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát Szolgáltató a Vásárlónak átadja.

 

11.5. Írásban történő bejelentés

A Vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (BA-Food Kft, 1134 Budapest, Kassák Lajos utca 45-49, 17. lh. fszt. 133.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@manikurkeszlet.hu).

A levélnek tartalmaznia kell:

- a Vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.